دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو
نوشته شده در یک شنبه 4 اسفند 1392
بازدید : 526
نویسنده : مهدی سوداگر

متن آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو :

تورو می بینم و هول می کنم
همه چی و تحمل می کنم
تو خیالم آخه ماله منی
تو که فقط تو خیاله منی
واسه دیدن تو ، دنیا رو به هم میریزم

دیگه راهی نموند بیا پیشم عزیزم

اگه عاشقه مثه دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس می کنی

چی میشه یه دفعه  بگی ماله منی

نذار تنها بمونم بیـــا آروم جونم

دیگه بی تو نمی تونم ببین ابــــری چشمام

بزار دست توی دستام قد دنیا تو رو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو

♫♫♫♫♫♫

اگه حواس تو پیش منه

اگه چشات بهم زل می زنه

اگه تو هم به من فکر می کنی

چرا می خوای بری دل بکنی

اخه چشمای تو به خدا دروغ.نمی گه

منو دوست داری خوب بگو یه باره دیگه

اگه عاشقه مثه دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس می کنی

چی میشه یه دفعه تو هم بگی ماله منی

نذار تنها بمونم بیـــا اروم جونم

دیگه بی تو نمی تونم ببین ابــــری چشمام

بزار دست توی دستام قد دنیا تو رو می خوام

MP3 – 320

Morteza Pashaei – Dele Man Dele To

MP3 – 128

Morteza Pashaei – Dele Man Dele To



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: